Acte necesare la intocmirea dosarului de asistent personal
Acte necesare la intocmirea dosarului de asistent personal:
a) acte de stare civilÄ pentru asistent personal: certificat de naÅtere, buletin/carte de identitate, certificat de cÄsÄtorie (xerocopii Åi original);
b) actul de examinare medicalÄ emis de o institiÅĢie sanitarÄ competentÄ care sÄ certifice starea de sÄnÄtate a asistentului personal Åi aptitudinea sa de a presta activitÄÅĢile solicitate ÃŪn fiÅa postului (analize sange, plamÃĒni, examen psihiatric);
c) certificat de handicap al asistentul personal, dacÄ este cazul (xerocopie Åi original);
d) actele de studii ale asistentului personal (xerocopii Åi original);
e) curriculum vitae pentru asistentul personal;
f) carnetul de muncÄ (xerocopie Åi original), iar dacÄ solicitantul nu a mai lucrat, va da o declaraÅĢie pe propria rÄspundere ÃŪn care sÄ se specifice aceastÄ situaÅĢie;
g) decizie de ÃŪncetare a raporturilor de muncÄ de la angajatorul anterior sau a indemnizaÅĢiei de Åomaj (xerocopie Åi original);
h) adeverinÅĢÄ tip carte de muncÄ care sa ateste vechimea ÃŪn muncÄ ÃŪn perioada lucratÄ de la 01.01.2011 (xerocopie Åi original);
i) decizia de pensionare, dacÄ este cazul (xerocopie Åi original);
j) declaraÅĢie pe propria rÄspundere a asistentului personal nu primeÅte pensie;
k) cazierul judiciar;
l) certificatul de ÃŪncadrare ÃŪn categoria de persoanÄ cu handicap grav al persoanei care necesitÄ asistent personal (xerocopie Åi original);
m) acordul emis de cÄtre D.G.A.S.P.C. IaÅi cu privire la angajarea asistentului personal conform legii Åi emis ÃŪn baza certificatului de ÃŪncadrare ÃŪn grad de handicap;
n) acte de stare civilÄ pentru persoana cu handicap din care sa rezulte Åi faptul ca isi are reÅedinÅĢa de domiciliu pe raza municipiului IaÅi: certificat de naÅtere, buletin/carte de identitate, certificat de cÄsÄtorie (xerocopii Åi original);
o) decizia de pensionare, dacÄ este cazul, a persoanei cu handicap Åi ultimul cupon de pensie (xerocopie Åi original);
p) acordul scris al familiei sau al susÅĢinÄtorilor legali, ÃŪn cazul persoanelor cu handicap fÄrÄ discernÄmÃĒnt / acordul scris al persoanelor cu handicap a cÄror deficienÅĢÄ funcÅĢionalÄ un intrÄ ÃŪn categoria bolilor mentale, ÃŪn care sÄ se specifice opÅĢiunea acestora ÃŪn vederea angajÄrii solicitantului ÃŪn funcÅĢia de asistent personal.
Actele necesare pentru acordarea indemnizaÅĢiei de handicap grav cu ÃŪnsoÅĢitor
 Actele necesare pentru acordarea indemnizaÅĢiei de handicap grav cu ÃŪnsoÅĢitor:
– acordul DGASPC IaÅi – original
– certificat/hotarire de ÃŪncadrare ÃŪn grad de handicap âxerocopie
– act de identitate:pers. cu handicap/ parinte/copil â xerocopie
– adeverinÅĢÄ elev/ salariat/ cupon pensie-xerocopie
– extras cont bancar: BRD,CEC, ING, RNCB, TRANSILVANIA, RZBR, mandat
– dosar cu ÅinÄ